Skupina nebo parta, maximálně hráčů může být pět. Parta je vytvořená jakmile se jeden k druhému přidáte. Můžete pozvat hráče třemi způsoby, aby vás připojil k partě.
Hráče, které můžete vidět vedle vás, můžou být pozváni z jakéhokoli z těchto tří prostředků. Hráče, kterého nemůžete vidět, nebo jsou vzdálený, musí být pozván skrz /invite nebo skrz tlačítko Group Invite na seznamu přátel.
Jiný hráč ve skupině vás nemůže příjmout pokud jste v jiné partě. Jestli pozvete takového hráče, dostanete zprávu zpět říkající, že další osoba je již v partě.
Jestli se odvážíte jít sami a jste pozvaní do party, můžete přijmout (accept) nebo odmítnout (decline) pozvání. Jestli jste již v partě, pak nebudete schopný se připojit do novou party do té doby, než opustíte vaši aktuální partu.
Když zadáte"/P text" a píšete do party Toto vám dovolí komunikovat jen s členy vaší party.
Když zadáte"/kick jméno hráče" tím odstraníte hráče z party. Můžete také kliknout pravým tlačítkem myši na jméno a vybrat "uninvite".
Pravým talčítkem myši na vašem hráčském portrétu vlevo nahoře. Vyberete možnost "Leave Party" tím odejdete z party.
Vyberte kliknutím pravým tlačítkem myši na portrét člena v partě a můžete se podívat na možnosti, které jsou k dispozici pro vás. Některé možnosti jsou jinak dostupná od Group Leadera, a jen členové v partě mají stejné možnosti, jako je obchodování a inspekce.
Minimapa ukazuje malé zelené tečky nebo šípy ukazující kde se nachází člen v partě. Umístěte vaši myš na tečky nebo šípy, abyste viděli kdo je kdo.
Můžete také zjistit, ve kterém území se nachází členové party.
Když jiskří tělo mrtvoly, tak máte povoleno vybrat mrtvolu.
Zde je několik možností pro loot (vybírání):
Round Robin - V každém kole může lootovat. Loot se střídá po každém kole znova pro každého. Tato možnost je doporučená pro velké situace. Jestli hráč vybere mrtvolu v Round Robin loot a některé předměty v mrtvole nechá, tak může kdokoliv v partě vybírat mrtvolu.
Free-For-All - Toto nastavení dovoluje komukoliv v partě loot z mrtvoly. Tato možnost je užitečná, kdo se nestará o to kdo si co vezme z mrtvoly.
Master Looter - Toto nastavení dovoluje group leader všechno lootovat a dovoluje vůdci, aby se rozhodl, jestli další členy v partě dostanou předměty a jaký předměty by měli dostat. Tato možnost je velmi užitečná, kdy vypadávají velmi silné předměty a lidi je nemusí nechat těm, kteří předměty potřebují. Také se hodí na raid kde je hodně lidí a chodí do dungeonů.
Group Loot (základní) - Hodí se do party, kde jsou předměty lepší nebo nad průměrný ze zabitého moba, každému se dostává vysunovacího okna uprostřed s obrázkem předmětu s výběrem nebrat (pass) a možností roll s časem, kde máte na výběr Need (kostka) - potřebuju nebo Greed (zlaťák) - není potřeba. Každý kdo rolluje, zobrazí se mu číslo mezi 1 až 100, s nejvyšším číslem rollu vyhrává a dostává předmět. Při rollování se musí čekat na ostatní hráče, kteří taky rollují a pak automaticky získají předmět do batohu. Need znamená že předmět musím získat, Greed znamená že předmět nepotřebuji získat a Pass znamená, že předmět nechcete vůbec.
Need Before Greed - Stejné jako group loot, kromě hráčů, kteří nemůžou použít automaticky pass.
Threshold - Toto možnost určuje úroveň předmětů, které byly ovlivněné metodami výše. Např. můžete použít Master Loot s Round Robin, kdy fialové a modré předměty vybere Master Looter a ostatní obyčejné a zelené v každém kole pro každého.
Tip: Když člen party přijímá loot předmět, dejte to členovi party, který ho může použít lépe. Členové party mohou kliknout na [lootname] vidět atributy lootu předmětů mimo monster.
Zkušenost je sdílená s dalšími členy v partě. Pří získání zkušenosti člena v partě, musí v jisté vzdálenosti od zabitého. Nejlepší je aby měl hráč kolem stejného levelu v partě, ale hráči kteří mají nesmírně výší nebo nižší úrovně ještě dostanou nějakou zkušenost.
Party a Raidy můžou označit cíle pro lepší hru v partě či raidu. Vůdce party nebo raid leader/asistent může kliknutí pravým tlačítkem myši na portrét cíle, aby mohl vybrat určitý symbol. Všichni hráči v partě/raidu uvidí vybraný symbol nad hlavou cíle stejně jako na portrétu cíle.
Hráči mohou zapnout "Target of Target" v Raid a Party část Interface Options Menu. Když je to zapnutý, kdykoliv je hráč v partě nebo raidu, tak to ukazuje portrét a zdraví z jakéhokoliv vašeho aktuálního cíle při označení. Můžete kliknout na ten cíl portrét přímo, nebo jestli má kouzelné rukavice, může kouzlit kouzla na cíl bez přímého označení cíle.
Vůdce party může resetovat dungeon instance z jeho portrétu. Jestli parta byla nedávno uvnitř instance, ale nyní je venku z instance, vůdce party bude muset nastavit kliknutím pravým tlačítkem z vlastního portrétu (kde vyberete loot UI preference) je zde "Reset all Instances". Jestliže je to vybrané všechny ne-raid instance budou resetované pro partu.
Parta by měla vždy zaútočit na stejného nepřítele. Obecně, členové v partě by měli vždy zaútočit na přivolaný cíl. Často nejmocnější nebo smrtelná mobové jsou zaměřená jako první.
Každý hráč by si měl být vědom jeho postavení v žádoucí partě. Rozděleni do tří hlavní postavení jsou tanci, healeři a DPSka. Vaše vybraná povolání a volby talentu jsou v podstatě určená jako postavení, pro který jste nejlépe vhodní. Detailní informace jsou níže:
Tank je postava navržená, aby dostával velké poškození od nepřátel a tím chránil zbytek party. Do tanků se započítávají Protection Warriors, Protection Paladins a Feral Druids.
Účel: Držení pozornosti nepřítele na sobě a držet se dál od zbytku party s nepřítelem.
Tvoření Threat - Threat Generation
Držení mobů závisí nejvíc u tanků. Členové party jako jsou nesoucí cloth - Priesti a Magové nejsou vhodní dostávat hodně poškození - zvláště od bossů. Tankové mají schopnost, aby vykonaly to, co jiná povolání nemá. Navíc, tankové mají typickou schopnost, která si bude hlídat moby mimo dalších hráčů a mimo ně. Tímto způsobem tankové dostávají všechny údery a zbytek party musí dělat svojí prácí léčení a DPS.
Přilákání - Pulling
Další obvyklá postavení pro tank je přilákání nepřítele k partě, protože to je nejlepší způsob jak přilákat nepřítele. Někteří tankové mají schopnost nebo zbraň, která jim dovolí přilákat střeleckým útokem v závislosti na povolání.
Vedení - Leading
Tank je obvykle zodpovědný za vedení skupiny poblíž k cílům a je častýo člen kdo označuje nepřátelské cíle pro DPS a CC přednosti.
First In, Last Out
Tank by měl být první osoba do bitvy pro většinu okolností. Jestli parta je přinucená běžet, tank by měl být připravený, aby zaplatil životem pro druhého účastníky členů party, aby unikli. Další členové party mohou nadějně oživit mrtvého tanka.
Main Tank vs. Offtank
Jestliže je víc tanků ve skupině, hlavní tank musí být vybrán. Offtankové jsou zodpovědný za vypomáhání hlavního tanku, jako záloha nebo hlídající proti dalším nepřátelům
Léčitelská práce je držet partu na živu a dobře v čas a rychlím použitím léčivých kouzel. K léčitelům se připojuje Holy nebo Discipline Priests, Restoration Shamans, Holy Paladins a Restoration Druids.
Účel: Léčit členy v partě a držet je na životu.
Vždy mějte nezbytné pomůcky z obchodů po ruce - reagents, mana points, a vodu. Pro každého léčitele se najde potřeba používat manu v případné nutnosti - mít dávku připravenou a mohla znamenat rozdíl mezi vítězství a wipe. Navíc, by měli mít u sebe trošku víc kvalitnější vody na kterou máte přístup. Skupina se jenom pohybuje tak rychle jak jeho léčitel a má-li slabší vodu (nebo nemít vůbec žádnou) a tím se značně zpomalí obnovu many mezi bojem a také celou skupinu.
Podmínky DPS, zkrátka ve hře poškození za sekundu, je dost používaný pro hlavní postavení k dodávání poškození. Do boj s blízka (DPS) se zahrnují Rogues, Fury nebo Arms Warriors, Enhancement Shamans, Retribution Paladins a Feral Druids. Do střeleckých DPS se zahrnují Mages, Hunters, Shadow Priests, Warlocks, Elemental Shamans a Balance Druids.
Účel: Pro rychlý a efektivní ničení nepřátel.
Hybrid je každé povolání, které je způsobilé k naplnění v přinejmenším částečně, víc než jedno z těchto hlavních postavení. Účinnost v postavení může být méně než nehybridní, zvláště jestli vykonávají postavení, které není vhodné k aktuálním speciálních talentů. Například, Protection Paladin se může stát efektivním léčitelem, ale nebude tak účinný v tomto povolání jako je Holy Priest (nebo Holy Paladin, anebo co je duležité).
Přehled |
|