Jediným zničením Sylvanas Windrunner roztrhl cestu k posmrtnému životu. Nejsilnější ochránci Azerothu byli vtaženi do všudypřítomné temnoty. Starobylá síla smrti hrozí, že zlomí její pouta a rozpadne realitu.
Skryté říše divů a hrůz čekají na každého, kdo by přešel na druhou stranu. Shadowlands je domovem celé říše zesnulých; je to svět mezi světy, jejichž jemná rovnováha zachovává život a smrt.
Jako jeden z největších Azerothových šampionů vám byla udělena moc překročit tělo i duši. Nyní musíte vyšetřovat spiknutí, abyste zabránili zničení vesmíru a pomohli legendám Warcraftu vrátit se zpět ... nebo naplnit jejich konečný osud.
Reklama
Exile's Reach je nezmapovaný ostrov nacházející se v North Sea, který bude sloužit jako začínající lokalita 1-10 ve World of Warcraft: Shadowlands. Hráči začnou automaticky v Exile's Reach, než se přesunou do hlavního města své frakce a vstoupí do Battle for Azeroth.
Co leží mimo svět, jaký znáš? Shadowlands, místo odpočinku pro každou smrtelnou duši, která kdy žila.
Ti, kteří prožili život, jsou jejich služby přitahováni k Bastionu, aby převzali nejvyšší povinnost ze všech - přenášení duší do Shadowlands. Mezi zářícími věžemi Bastionu a rozsáhlými výhledy čekají výzvy, aby vyzkoušely náladu stabilních Kyrianů.
Ardenweald je pro pulzující posmrtný život, kteří jsou úzce spojeni s divočinou, je doménou nekonečné obnovy navštěvované mystickou noční faou. V tomto věčném lese masivní stromy snů čerpají vzácnou animu - podstatu duše -, aby živily duchy přírody čekající na znovuzrození.
Ve válce roztrženém Maldraxxu má moc - všeho druhu - dělat vše správně. Zde, v místě zrození nekromantické magie, ti, kteří ovládají moc smrti, přeměňují legie ambiciózních duší v neúprosné nemrtvé armády.
Být vržen do lokality Maw má být odsouzen k bezútěšné věčnosti. Je to bouřlivá, beznadějná země, kde jsou ty nejodpornější duše vězěny na věčnost ve vesmíru. Pokud by se tu staré zlo, které je zde připoutáno, osvobodilo, celá realita bude spotřebována.
Reklama
Oribos je výchozím bodem pro všechny duše, které vstupují do Shadowlands. Na této křižovatce jsou mrtví souzeni bezmocným arbitrem předtím, než jsou posláni na jejich konečné místo, a obyvatelé Oribosu vyměňují pomluvy a anima - duši, která slouží jako síla i měna.
Vzhledem k tomu, že Arbiter záhadně spal a všechny příchozí smrtelné duše byly zatraceny do Maw, Oribos a Broker vítají členy Aliance i Hordy do citadely.
Spojte se s jedním ze čtyř Covenantů - tajemnými sektami, z nichž každá má vlastní ambice pro Shadowlands - a obnovte rovnováhu.
Získáte přístup do Sanctum Covenant, kde přijmete jedinečné úkoly, podniknete rozlehlou smluvní kampaň a povolejte své spojence, aby zahájili důležité mise. Získáte také jedinečné schopnosti založené na vašem Covenantu a povolání, získáte jedinečný vzestup a vizuální vzhled a navazujete pouta s mocnými dušemi, které budete čerpat z jejich podstaty, abyste své dovednosti dále přizpůsobili.
Živé bytosti se od nepaměti chtějí stát něčím větším než sebe samy. Duše považované za dostatečně ušlechtilé se mohou prokázat v Bastionu, v zemi nedotčených věží a krystalických nebe, kde ti, kteří překonají jejich zkoušky, získají čest vzestupu k vyššímu volání vedle Archonu, nejprve mezi okřídlenými Kyriany.
Kyrané jsou věčné bytosti, které do svých řad přitahují pouze ty nejuznávanější, nejzákladnější a nejčistší. Když se však duše vrhnou do Maw a převratů Shadowlands, mnoho aspirujících Kyrianů zjistí, že nejsou schopni pokračovat ve své cestě na vzestupu. S klesajícím počtem Kyranů je ohrožena jejich povinnost převádět duše na věčnost.
Venthyr má dobrou věc. Panují nad hrady Revendreth a neustálým soumrakem, zatímco arogantní duše jsou dodávány k jejich stolům. Skromné tresty sklízečů zbavují pýchu hrdinů a ušetří jim ještě horší osud: věčné trápení v Maw.
Takto vyčerpané duše však nemohou Revendreth jen opustit pro lepší místo. Mají léta pokání, aby se mohli mořit, zatímco přemýšlejí o nejistotě posmrtného života. A po věčnost služby jsou venthyr stále více ovládáni jejich úpadku a hrdostí. Samotný účel plánu může být chybný... a ti, kteří byli kdysi soudci, se stali obtěžujícími a zkorumpovanými.
Revendreth musí mít vždy mistra a zvěsti naznačují, že Denathrius, především mezi venthyr, už nemusí být pro tuto roli vhodný. Korunování nového Sire by mohlo vrátit plány do jeho dřívější slávy ... nebo nechat Revendreth zabaveného ve stejném úpadku a hříchu, že je obviněn z očištění.
Pokud Emerald Dream zrcadlí jaro a léto života, pak hvězda Ardenwealdu odráží život ve svém soumraku.
Ti, kteří pokračují s hlubokým spojením s přírodou, je zde zastoupena mystická noční fae, kteří získávají anima ze smrtelných duší a naplňují jej do spících duchů a omlazují svůj život se zbytky starých.
Ardenweald trpěl duševním suchem více než jakákoli jiná říše v Shadowlands. Poprvé v nekonečném věku si musí Zimní královna vybrat, která z původně svěžích hájů země - a které duše - budou krmit poslední vzácné kapky anima… a která navždy zmizí.
V laboratořích lebek a kostí Maldraxxus je síla odměněna a slabost odložena stranou. Necromancerové experimentují s dušemi ambiciózních a sporných, reformují pouze ty největší na nemrtvé vojáky, kteří chrání Shadowlands. Ti, kteří jsou odhodláni, povstanou na mocné pozici. Méně nadějný se stanou palivem maligních zbraní Maldraxxuse.
Maldraxxusův brutální výběrový proces vybudoval obrovskou a schopnou milici… ale její hierarchie kolísá. Dlouhodobý vůdce říše zmizel. V jeho nepřítomnosti pět z nejvýznamnějších nekrolordů soupeří o postavení a odpovědnost za postupování příčiny smrti v celém vesmíru. Každá nabídka na nově příchozí duše naplnila jejich osobní stráž schopnými vojáky a stavěla armády větší, než dosud známé.
Jenom žalářník dřží v nebeském vězení pouze ty nejnebezpečnější duše ve vesmíru. Nyní jsou zde uvězněni někteří z největších hrdinů Azerothu a budete je muset zachránit před uvězněním, než ztratí své duše.
Torghast je nekonečně opakovatelný, neustále se měnící vězení, které můžete napadnout samostatně nebo ve skupině. Vaše průběh se bude pokaždé lišit, ale budete je muset vězení prozkoumat opatrně. Smrt stojí velkou cenu. Porazte dost nepředvídatelných výzev v Torghastu a budete odměněni jedinečnými schopnostmi a předměty, které zajistí vaše současné přežití nebo podpoří váš další průběh. Čím dále postupujete, tím větší je vaše pravděpodobnost získání materiálu pro vyrobení legendárních zbraní a brnění, které vám pomohou obnovit rovnováhu v Shadowlands.
Ve věži leží další tajemství ... ale ještě se musí odhalit.
World of Warcraft: Shadowlands se předělávají zkušenosti úrovně a lépe připraví nové dobrodruhy na to, co přijde. Hráči musí dosáhnou úrovně 50 před tím, než se vydají do Shadowlands (nová úroveň je omezená na: 60).
Upravili jsme zážitek tak, aby vás připravil na nejnovější výzvy rychleji než kdykoli předtím a každá úroveň na cestě poskytne smysluplnější nárůst pokroku a síly. Všechny lokality v rozšíření jsou také flexibilnější; zatímco budete na úrovni 50, tak bude pro vás snadné vyzkoušet lokalitu, kterou jste nikdy nehráli.
* Stále můžete chodit do dungeonů a získávat z nepřátel transmogy nebo naplnění.
Úroveň 1-10 |
Nové postavy se pustí do úvodní cesty, kde se seznámí se vším, co se má dělat v Azerothu, včetně vašeho prvního mini-dungeonu. |
Úroveň 10-50 |
Zahrajte si nejnovější rozšíření Battle for Azeroth, nebo prozkoumejte historii zpět v čase a vypořádejte se s jakékoli jiné rozšíření, kterou si vyberete. |
Úroveň 50-60 |
Vstupte do posmrtného života a postavte se bok po boku s legendami z minulosti, když budete bojovat za zachování vesmíru. |
Předběžný přístup k vytvoření Death Knighta novým výběrem ras: pandaren a všech spojeneckých ras.
Shadowlands, nový svět obsahující 5 nových lokalit a a město Oribos
Připojte se ke 4 různým Covenantům, každý s jedinečnou Svatyní.
Nové schopnosti určené pro jednotlivé povolání a Covenant Soulbinds, které odemknou talenty stromů
Všechny nové dungeony a raidy
Zvýšení úrovně Postavy na 120
Okamžitý přístup k létajícímu mountu Ensorcelled Everwyrm, který uděluje quest pro transmogové sady Vestments of Eternal Traveler.
30 dní game time
Anima Wyrmling peta
Eternal Traveler’s Hearthstone
Illusion: Wraithchill kosmetický efekt zbraně (lze použít pouze na určitý druh zbraně)
Art of Shadowlands Artbook
Čtyři sběratelské Shadowlands covenant
Shattered Sky podložka pod myš
Shadowlands Digitální Soundtrack
Rozšíření |
---|