Azeroth zaplatil ukrutnou cenu k zastavení apokalyptické křížové výpravy Legie, ale přes hluboké rány, které tato událost zanechala, se jako nejtěžší ukazuje udržet křehkou důvěru mezi Aliancí a Hordou.
Ve chvíli, kdy tento odvěký konflikt znovu zažehne, je jen na vás, na čí stranu se přidáte. Budoucnost Azerothu bude kována ohněm války! Vzestup Azshary se blíží a horzí pohlecním zemi, je třeba pokračovat v boji a ukončit starodávnou hrozbu vaší frakci.
Reklama
Jako hrdina mocné Aliance se vydejte na cestu do námořního království Kul Tiras, domov Jainy Proudmoore. Rozluštěte zrady a temné magie, když narazíte na piráty hladovějící po moci, čarodějnice ovládající magii smrti, mystické mořské kněze a další. Prozkoumejte skalnaté vrcholy Tiragarde Sound, vydejte se přes Drustvarské vysoké pláně a procházejte se vnitrozemských kanálů Stormsong Valley, když přesvědčíte toto zlomené království, aby se připojilo k vaší straně.
Připravte Hordu na válku náborem starověké říše Zandalaru. Na tomto trolím ovládaném území čeká starodávné zlo na světě, když bojujete s šílenými uctívači krvavých trolů a gargantuanovými dinosaury. Objevte Zuldazar, nejstarší město v Azerothu; prozkoumejte chmurné bažiny v Nazmiru; a procházejte se po smrtící pouštích ve Vol'dunu.
Bojujte s obávanými nagami na jejich domácím území — Nazjatar — a získejte zpět oštěp Javelin of Suramar, klíč k proniknutí do Eternal Palace, kde je královna Azshara. Pak objevte Mechagon, ztracený gnomský technologický ostrov, kde pomůžete členům Rustbolt Resistance zastavit nebezpečné plány krále Mechagona.
Shromažděte své spojence a připravte se do zclea nových raidů. Tváří gargantuanových bossů v rozlehlém titánském zařízení v Uldir, zažijte bitvu na Dazar'alor, jakmile dosáhne válka na břehy Zuldazar, nebo můžete jít do Crucible of Storms, kde fanatici připravují temné rituály ve jménu eldritchických pánů. V Rise of Azshara, zaútočte na Eternal Palace, kde je mocné sídlo královny Azshary, a zastavte ohavnosti z hlubin, než převezme se zmocní světa.
Reklama
Heart of Azeroth je nový legendární artefakt, který je svěřen pouze zasloužilým hrdinům od Magni Bronzebeard, jako dárek od světový ochránců Azerothu. Tato mocná titánská relikvie může konzumovat Azerite, samotná duše světa. S jeho pomocí budete moci vylepšovat své vybavení (jedná se o tři části - chest, head a shoulder, kde mohou získat nové speciální vlastnosti.
Azerite se jmenuje po krystalizované krve v Azerothu. Poté, co Sargeras probodl svým mečem Azeroth v Silithus, začal Azeroth krvácet po celém světě. Aliance a Horda viděli Azeritův potenicál jako zdroj energie, tak začali o něj bojovat. Magni Bronzebeard předal hrdinům Heart of Azeroth, což je relikvie z Azerothu, která umožňuje nositeli konzumovat Azerite a s krz něj uzdravit Azeroth.
Zkoumejte Azeroth jako jednu z nových hratelných spojeneckých ras, včetně ras, které jste potkali při své kampani v Legionu. Vydejte se na dobrodružství a získejte si jejich přízeň a přidejte je k vaší fakci.
Jakmile získáte spojeneckou rasu, můžete znova objevovat Azeroth skrz vylepšení úrovně zkušenosti, podle toho jak vaše postava získává úroveň, tak se mění úroveň nepřátel. Na úrovni 110 se spojeneckou rasou, získáte jedinečný Heritage Armor Set - jako symbol vaší obětavosti.
Reklama
Kul Tiras je ostrov umístěný v Great Sea, západně od Eastern Kingdoms. Ostrovy jsou domovem lidského národa stejného jména, který byl původně objeven a kolonizován Gilneanskými námořníky z Eastern Kingdoms.
Kul Tiras má mohutné námořní tradice již od prvního osídlení lidmi. Během druhé války to byla největší námořní síla v Azerothu a hlavní centrum válečného úsilí proti orkské hordě. Od té doby a s případným rozpadem Aliance of Lordaeron se Kul Tiras stal výrazně izolovanější a méně se zapojil do světové scény.
Zandalar je ostrov nacházející se v South Seas, který slouží jako domovská rasa Zandalari trollů, která kdysi působila jako rodiště veškeré trolské civilizace na Azerothu. Původně řetěz pohoří na kontinentu starověkého Kalimdoru a pak se stal ostrovem způsobeném Válkou Prastarých. Říše Zandalari přežilo a stále se snaží ovlivňovat trolly a světové záležitosti.
Reklama
Mezi 110. až 120. levelu jsou dostupné dungeony pouze pro každou frakci zvlášť (Aliance - Kul Tiras, Horda - Zandalar). Až dosáhnete 120. levelu, tak budou dostupné pro obě frakce.
Reklama
Island Expedition jsou scenaria pro 3 hráče přidané v Battle for Azeroth. Obě frakce plují přes Azerotské moře, aby nasbírali a ukradly Azerite z dříve nezmapovaných ostrovů. Mapy expedice poskytují gnomové a goblini, kteří vyvinuli novou technologii, ke zjištění, jaké ostrovy mohou obsahovat Azerite. Island Expedition se odemyká po dokončení příběhu War Campaign.
Můžete soupeřit s počítačem nebo s nepřátelskými hráči ve sbírání zdrojů Azerite. Kdy procházíte zamrzlou krajinou poblíž Northrendu, otevíráte opuštěné brány Gilneanského hradu, válka mezi elementály a také vás čekají neustále se vyvíjející výzvy.
Expedice jsou náhodné a jejich dokončení trvá asi 15–20 minut. Lze je hrát ve čtyřech různých režimech: Normal, Heroic, Mythic a PvP. Cílem je sbírat Azerite a tajemné poklady. Ostrov má 4 možné výchozí body. NPC na ostrově jsou náhodné, kontext se může změnit úplně pokaždé, při návštěvě ostrova. Jednou to mohou být osídlené drancujícími duchovními piráty a příště dobýváním mogů. Může existovat tisíc možných scénářů s dostupnými ostrovy a možná kombinacerůzných hádanek.
Island Expedition má celkem 11 ostrovních lokalit, a každý týden se mění: Crestfall, Dread Chain, Havenswood, Jorundall, Molten Cay, Rotting Mire, Skittering Hollow, Snowblossom Village, Un'gol Ruins, Verdant Wilds a Whispering Reef.
Warfronts jsou rozsáhlé konfrontace PvE scénářů pro 20 hráčů na každé straně, kde je cílem zničit základnu a porazit vůdce.Hráči si budují základny svých frakcí, které budou rozšiřovat ze shromážděných zdrojů, podobně jako ve Warcraft 3. Každý hráč bude moci dávat své zdroje do budov, které chtějí postavit a bude automaticky postavena peony pro Hordu a peasanty pro Alianci. Jakmile máte budovy postavené, budete moci vytvořit armádu, kterou hráči povedou proti nepříteli a také bránit základnu před jakýmkoli útokem.
Převzatý technický strom z Warcraft 3, stavět budovy s nasbíraných zdrojů, posílat jednotky do bitev z postavených budov, vylepšovat budovy, a spolupracovat na rychlejším stavění budov. Podobně jako u RTS her, z nichž tato funkce vychází, budou muset hráči sbírat čtyři druhy zdrojů: Leather (kůže), Iron (železo), Wood (dřevo) a Food (jídlo).
Musíte být na úrovni 120 a ilvl 320 pro vstup do Arathi Warfront.
Musíte být na úrovni 120 a ilvl 335 pro vstup do Darkshore Warfront.
Obtížnost Heroic vyžaduje raid.
Přepínací režim PvP, odstraněné rozlišování serverů PvE/PvP.
V okně talentech můžete aktivovat War Mode, který je na PvP.
Také přidává nové odměny a systém lootu. Vylepšený systém Honor talentů.
Collector's Edition
Krabice
Rozšíření |
---|