Díky jejich širokému okruhu složitosti a naprostých čísel, questy ustavičně poskytuje hráčům poutavý a hodnotný výzvami, bez ohledu na to jak často hráči mohou hrát každý den. A zatímco mnoho questů může být dokončený jednotlivými hráči relativně rychle, jiní mohou požadovat více hráčů společně dobrodružstvím na týden nebo více.
Vykonávání aktuální práce zapojené pro quest má své vlastní odměny, ale dodatečné bonusové zkušenostní body obvykle odměněný jeden charakter zprávy k vhodnému NPC (ne-hráčskému charakteru) pro zakončení questu. Charaktery mohou také přijmout peníze a/nebo magické předměty výměnou za dokončení questů, nezmiňují se obchodní dovednostní recepty, kouzla, buffy, a mnohem víc. Také, World of Warcraft uvádí přizpůsobivý systém odměn: hráči jsou často schopní, aby zvolili výběr odměn questu, pro nejlepší oblek jejich charakteru nebo jejich chutě.
Questy jdou snadno najít a získat. Nejčastěji, hráči musí jednoduše mluvit s NPC s vykřičníkem (!) nad jeho hlavou. Vykřičník signalizuje, že ten určitý NPC má dostupný quest. Otazník (?) nad hlavou NPC dělá snadnější pro hráče, aby viděli, ke kterému NPC se musí vrátit, aby dokončili jejich questy. Jsou zde také ukazatele působící hráčům aby věděli, kteří NPC budou mít questy dostupné v blízké budoucnosti. Řada dalších způsobů jak aktivovati questy co existuje ve hře, které budou zanechaný hráčům k objevení.
NPC se žlutým vykřičníkem může mít jeden nebo více dostupných questů.
NPC se žlutým otazníkem znamená, že můžete odevzdat quest.
NPC se šedivým vykřičníkem nemůžete vzít dokud nebudete mít vyšší úroveň.
Přehled |
|