Vliv této divoké civilizace je viděn v Zul'Gurub a jeho ukrytí, i když je to pravděpodobně poslední nejdůležitější část historie města. V Zul'Gurub zotročil Jin'do Hexxer několik vysokých kněží Gurubashi, kteří mu pomáhali v jeho vyvolávání strašlivého boha Hakkara Soulflayer do Azerothu.
Přítomnost Soulflayea představovala vážnou hrozbu pro svět, a než Hakkar a jeho kněží mohli ovládnout kontinent, byly zmařeny všechny snahy mobilizovat hrdiny ze všech koutů Azerothu. Jin'do byl zavražděn v konfliktu, ale jeho neklidný duch stále proudí studem za své selhání a putoval v duchovním světě, hledající způsob, jak se vrátit a dokončit svůj plán.
Jin'do chtěl na jeho cestu zpět do Azerothu vyzvat spojence, staré i nové věřící Hakkara, vyhnance Zanzil a dokonce i Hakkarovo bývalé nepřátele kmene Zandalar. Společně budují Zul'Gurub ne pro slává svého poraženého boha, ale také aby dal svou brutální sílu pro jejich vlastnění, a podívejte se na rasu trollů, která se raduje přes zlomený svět.

Informace
Patch 4.1.0 (2011-26-04): Přidané jako Dungeon na 85. úrovni s Heroic modem.
Patch 4.0.3a (2010-23-11): Odstraněný Raid.
Patch 1.7.0 (2005-22-09): Přidané. Raid 20 hráčů.
Dungeony |
|
|---|---|
| Eastern Kingdoms |
|
| Kalimdor |
|
| Elemental |
|
Raidy |
|
|---|---|
| Eastern Kingdoms |
|
| Kalimdor |
|
| Elemental |
|