Interiér Ring of Valor se nyní nazývá Brawl'gar Arena.
The Ring of Valor zahrnuje vícenásobné sady dynamických mapových rysů které vytvořit různorodost příležitostí k rychlému boj.
Výchozí prostory v ringu Valor nemá standartní chráněné místnosti v protějších koncích Areny. Jak před začatkem odpočítávání postupuje, dva výchozí prostory pomalu se zvednou ven ze země dokud se neobjeví se v přízemních výškách. Když utkání začíná, vrata kolem platforem se stáhnou zpět, a dva týmy najdou sebe ve velmi bezpečné vzdálenosti.
Po obou stranách startovních platforem je střídavá ohnivá í zeď která se objeví ze země. Dvě ohnivé zdi se spoušťí zároveň a způsobí škodu rovný procentu celkového zdraví za sekundu komukoliv procházející nebo je-li postaven uvnitř plamenů.
Dvě hrubé plošiny na protějších stranách aréně a brzdící pohyb nebo přerušování zorného pole. Protože to jsou v podstatě dočasné pilíře, kde se vytváří změna dynamického pohledu.
Kvůli jeho poli jedinečných rysů, Ring of Valor je většinou celek a dynamicky všechny Arény dosud ve World of Warcraft, a to pravděpodobně dá vznik některý z nejvíce tvůrčích a aktivních hráčských viděných strategií. Obecně, týmy které stále spojí, koordinovaný pohyb s oportunistickým použitím plochy a ohnivých zdí budou vládnout dni.
Jeden klíčový prvek Areny, který by měl tým používat k jejich výhodě je časově nastavení ohnivých zdí a plochy. Povznášející plochy se zvednou a snížit v synchronizaci s aktivovanou ohnivou zdí a zneškodnění. Když plochy jsou snížené, ohnivé zdi odřízly část Arény. Tak, hráči, kteří jsou odříznutý od spoluhráče nebo cíle kvůli aktivaci ohnivých zdí se musí rychle rozhodnout, zda počkat nebo trpět vysokým poškozením proběhnout skrz zeď. Používání plochy pro let nebo blokovat rozsah, u které není v tomto případě žádná volba.
Týmy, které rychle poznají, kdy nepřátelský hráči jsou odříznutí z podpory a může je rychle spálit samostatným hráčem, a tak uspořádaný úder DPS bude výhodou. Podobně zde bude větší potřeba a důraz na léčení, pro velké poškození od ohnivých zdí, které berou daň. Udržující se spoluhráči na živu skrz zápasové počáteční šílenství bude jednotlivou léčivou výzvu také, pro týmy pravděpodobně bude obchodní údery v těsných prostorech, zatímco současně dosazující pozice.


Patch 3.2.0 (2009-04-08): Zrušené.
Patch 3.0.2 (2008-14-10): Přidané.
Arenas |
|
|---|---|
| PvP | |
| PvE | |