Ring of Valor (Arenas) PvP | WoWka CZ
PvP | Arenas -

Ring of Valor


DeadKarlos | 12. Září 2019 | Návštěvnost 177

 

Wrath of the Lich King Wrath of the Lich King

U hordy v hlavním městě Orgrimmar se ukazuje jako hodnotný skrz zkoušku osobního boje je časově-vážná tradice. V městským Valley of Honor, impozantní struktura stojí jako závěť k významu této víry v kultuře orků: Ring of Valor.

Interiér Ring of Valor se nyní nazývá Brawl'gar Arena.

Ring of Valor Loading

 

 

Přehled


The Ring of Valor zahrnuje vícenásobné sady dynamických mapových rysů které vytvořit různorodost příležitostí k rychlému boj.

The Staging Platforms

Výchozí prostory v ringu Valor nemá standartní chráněné místnosti v protějších koncích Areny. Jak před začatkem odpočítávání postupuje, dva výchozí prostory pomalu se zvednou ven ze země dokud se neobjeví se v přízemních výškách. Když utkání začíná, vrata kolem platforem se stáhnou zpět, a dva týmy najdou sebe ve velmi bezpečné vzdálenosti.

The Staging Platforms

 

The Fire Walls

Po obou stranách startovních platforem je střídavá ohnivá í zeď která se objeví ze země. Dvě ohnivé zdi se spoušťí zároveň a způsobí škodu rovný procentu celkového zdraví za sekundu komukoliv procházející nebo je-li postaven uvnitř plamenů.

The Fire Walls

 

The Center

Dvě hrubé plošiny na protějších stranách aréně a brzdící pohyb nebo přerušování zorného pole. Protože to jsou v podstatě dočasné pilíře, kde se vytváří změna dynamického pohledu.

The Center

 

Podrobná mapa


Kvůli jeho poli jedinečných rysů, Ring of Valor je většinou celek a dynamicky všechny Arény dosud ve World of Warcraft, a to pravděpodobně dá vznik některý z nejvíce tvůrčích a aktivních hráčských viděných strategií. Obecně, týmy které stále spojí, koordinovaný pohyb s oportunistickým použitím plochy a ohnivých zdí budou vládnout dni.

Jeden klíčový prvek Areny, který by měl tým používat k jejich výhodě je časově nastavení ohnivých zdí a plochy. Povznášející plochy se zvednou a snížit v synchronizaci s aktivovanou ohnivou zdí a zneškodnění. Když plochy jsou snížené, ohnivé zdi odřízly část Arény. Tak, hráči, kteří jsou odříznutý od spoluhráče nebo cíle kvůli aktivaci ohnivých zdí se musí rychle rozhodnout, zda počkat nebo trpět vysokým poškozením proběhnout skrz zeď. Používání plochy pro let nebo blokovat rozsah, u které není v tomto případě žádná volba.

Týmy, které rychle poznají, kdy nepřátelský hráči jsou odříznutí z podpory a může je rychle spálit samostatným hráčem, a tak uspořádaný úder DPS bude výhodou. Podobně zde bude větší potřeba a důraz na léčení, pro velké poškození od ohnivých zdí, které berou daň. Udržující se spoluhráči na živu skrz zápasové počáteční šílenství bude jednotlivou léčivou výzvu také, pro týmy pravděpodobně bude obchodní údery v těsných prostorech, zatímco současně dosazující pozice.

Mapa

 

Obrázky


Obrázek 1

 

 

Změna aktualizace


Wrath of the Lich King Patch 3.2.0 (2009-04-08): Zrušené.

Wrath of the Lich King Patch 3.0.2 (2008-14-10): Přidané.

 

 

Odkazy


Arenas

PvP
PvE

 

 

 

 

Discord

  • TOPlist
  • Blizzard
  • Battle.net
  • Pegi 12
  • Online hra
  • Násilí
  • Sprostá slova

Webdesign DeadKarlos | Copyright DeadKarlos - WoWka © 11. 7. 2006