V Arénách World of Warcraft se mluví o ostrém boji a chladnokrevný bojovníky, kteří bojují proti sobě jako v gladiátorských bitvách pro čest a slávu. Spojte se s vaším týmem, a připravujte se bojovat proti strašlivým nemilosrdným nepřátelům a bojujte o nejvyšší pozici v Arena Team.
Ruina je aréna střední velikosti s několika charakteristických rysů.
Jako v dalších arénách, The Pit je začínající prostor, kde se můžete připravit na utkání. Pit může sloužit ve skutečnosti jako část bojující oblasti, kde začíná utkání.
Uprostřed Ruins je velká rakev s třemi pilíři vyčnívající z rohů. To má sklony k soustředění bitev kvůli taktickému významu. To je hlavní pozice arény síly pro obranu a útok.
Na jedné straně arény je umístněný hřbitov na malém vzestupu. Vyvýšené náhrobky, také nabízí nějaké taktické možnosti. Většiny náhrobků jsou příliš malá, aby přerušil zorný pole, ale tam jsou tři velké náhrobky, které mohou být použité pro úkryt.
Bitvy v Ruins of Lordaeron bude směřovat ke středu kolem rakve a jeho okamžitého okolí. Střední poloha, v kombinaci s taktickými příležitostmi k nabízení, dělá rakev silný tah. Je to silná pozice pro bránění a napadení.
Jámy mohou být používaný pro útěk z hlavního náporu boje a zkusit se rychle vyléčit. Jestli zůstanete venku z boje pro časový úsek, můžete odcházet z boje, který vám dovolí pít a jíst. Jámy jsou perfektní místo pro druh další zálohy. Navíc, protože vchod je menší než velikost místnosti, můžete se pohybovat dovnitř a ven k přerušení zorného pole.
Hřbitov nabízí také nějaké taktické výhody. Tři náhrobky jsou velké dost, aby sloužili jako kryt a přerušili zorný pole od střeleckých útočníků. Je to také na nepatrném zvýšení terénu nabídka ke zvětšené viditelnosti.
Zbytek arény, včetně zelené vody, která není dost hluboká, aby bránila pohybu, relativně je plochá a bez překážek.


Patch 2.1.0 (2007-22-05): Přidané.
Arenas |
|
|---|---|
| PvP | |
| PvE | |